رویه مرجوعی ارسال کالا توسط فروشنده چگونه است؟

کد مجازی، شارژ روی اکانت و اکانت: طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک، با توجه با این که پس از ثبت سفارش مشتری در این فروشگاه، می‌بایست کالای خریداری شده برای آخرین بار به وسیله‌ مشتری، تایید نهایی گردد، تا حداکثر ۷ روز پس از ایجاد سفارش، در صورت عدم تایید آن، امکان باز پس دادن وجه پرداختی با توجه به کسورات کارمزد های بانکی در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد، وجود دارد و پس از تایید دیگر امکان تعویض یا استرداد وجه تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.
زمان استرداد وجه تا ۷ روز کاری می‌باشد. در صورت درخواست مشتری جهت دریافت کد خرید به جای مطالبه وجه، در همان روز درخواست، کد خرید برای وی ثبت و ارسال خواهد شد.
مبلغ وجه قابل استرداد دقیقا به مقدار مبلغ پرداختی توسط مشتری می‌باشد.
بازگشت وجه تنها به حسابی که با آن خرید انجام شده است، انجام خواهد شد و فروشگاه هرگز مبلغ را به حساب دیگری مسترد نخواهد کرد.
تبصره: در صورت پرداخت وجه سفارش با استفاده از کیف پول، وجه سفارش به کیف پول کاربر مسترد می‌شود و امکان واریز به حساب بانکی وجود ندارد.
مشتری موظف است در صورت مسترد شدن سفارش برای بازگشت وجه، اطلاعات بانکی کارت خود را در اختیار فروشگاه قرار دهد. در صورت عدم پاسخگویی مشتری، به مدت یک هفته سفارش در حالت معلق قرار گرفته و پس از کلیه عوارض بر عهده مشتری خواهد بود
زمان استرداد وجه سفارش پس از ثبت در سیستم حسابداری، تا ۷ روز می‌باشد. بازگشت وجه سفارش به صورت کارت به کارت و یا پایا انجام می‌شود.

قوانین لغو سفارش

در صورتی که از انجام سفارش خود منصرف شدید و سفارش شما انجام نشده باشد، می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست لغو سفارش را خواستار شوید. در صورتی که سفارش شما در مرحله آماده‌سازی باشد، امکان لغو سفارش وجود ندارد. محتویات پیام ارسالی به پشتیبانی باید به شرح زیر باشد:
۱- درخواست لغو کردن سفارش به صورت کامل و واضح.
۲- شماره کارت بانکی به همراه نام صاحب کارت (همچنین اطلاعات داده شده، باید مطابق با نام صاحب حساب کاربری شما در فروشگاه باشد، در غیر این صورت مبلغ مورد نظر به صورت کد خرید برای حساب مورد نظر منظور می شود)
فروشگاه موظف به انجام سفارش مشتری در بازه زمانی مشخص شده در هر محصول می‌باشد. در صورت عدم انجام سفارش در این بازه حق درخواست بازگشت وجه و لغو سفارش، طبق بخش شرایط استرداد برای مشتری محفوظ است. (بیشتر…)

چرا به شماره سفارش نیاز داریم؟

فروشگاه برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت شماره سفارش یا همان کد DKC این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

برای این منظور لازم است از طریق  فاکتور خرید که زمان خرید برای شما ارسال شده ،کد سفارش خودتون رو آماده کنید و با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

نحوه ثبت سفارش چگونه است؟

در وب سایت در قسمت بالا سمت چپ،روی گزینه “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید.

شماره موبایل یا پست الکترونیک،رمز عبور مورد نظر و نام خود را وارد نمایید .

کد فعالسازی برای ایمیل یا شماره همراه شما ارسال میشود، پس از وارد کردن کد تایید  ثبت نام انجام میشود.

بعد از ثبت نام در سایت به صفحه محصول مورد نظر رفته طبق توصیحات کوتاه ذکر شده در هر محصول اطلاعات مورد نظر را وارد کرده و مبلغ را از طریق درگاه های معتبر بانکی پرداخت کنید و کد محصول را دریافت کنید یا برای بعضی از محصولات خدمات مورد نظر شما انجام خواهد شد.

نحوه پرداخت محصولات چگونه است؟

بعد از انتخاب کردن محصول یا خدمات مورد نظر شما عزیزان میتوانید از طریق درگاه های بانکی معتبر و یا از طریق کیف پول خودتون نسبت به واریز مبلغ اقدام فرمایید

چگونه میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

بر روی پنل کاربری خود در سایت قسمت سفارش ها کلیک کنید.

پس از مشاهده ی لیست سفارشات خود، گزینه ی مشاهده فاکتور را انتخاب کنید.