رویه‌های بازگرداندن کالا

کد مجازی، شارژ روی اکانت و اکانت: طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک، با توجه با این که پس از ثبت سفارش مشتری در این فروشگاه، می‌بایست کالای خریداری شده برای آخرین بار به وسیله‌ مشتری، تایید نهایی گردد، تا حداکثر ۷ روز پس از ایجاد سفارش، در صورت عدم تایید آن، امکان باز پس دادن وجه پرداختی با توجه به کسورات کارمزد های بانکی در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد، وجود دارد و پس از تایید دیگر امکان تعویض یا استرداد وجه تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.
زمان استرداد وجه تا ۷ روز کاری می‌باشد. در صورت درخواست مشتری جهت دریافت کد خرید به جای مطالبه وجه، در همان روز درخواست، کد خرید برای وی ثبت و ارسال خواهد شد.
مبلغ وجه قابل استرداد دقیقا به مقدار مبلغ پرداختی توسط مشتری می‌باشد.
بازگشت وجه تنها به حسابی که با آن خرید انجام شده است، انجام خواهد شد و فروشگاه هرگز مبلغ را به حساب دیگری مسترد نخواهد کرد.
تبصره: در صورت پرداخت وجه سفارش با استفاده از کیف پول، وجه سفارش به کیف پول کاربر مسترد می‌شود و امکان واریز به حساب بانکی وجود ندارد.
مشتری موظف است در صورت مسترد شدن سفارش برای بازگشت وجه، اطلاعات بانکی کارت خود را در اختیار فروشگاه قرار دهد. در صورت عدم پاسخگویی مشتری، به مدت یک هفته سفارش در حالت معلق قرار گرفته و پس از کلیه عوارض بر عهده مشتری خواهد بود
زمان استرداد وجه سفارش پس از ثبت در سیستم حسابداری، تا ۷ روز می‌باشد. بازگشت وجه سفارش به صورت کارت به کارت و یا پایا انجام می‌شود

شرایط خدمات کد مجازی

این دسته از محصولات صرفا به صورت یک کد تحویل داده می‌شوند که برای ردیم و شارژ کردن اکانت شما در سایت موردنظر قابل استفاده است.
کلیه گیفت کارت‌ها و کدها توسط فروشگاه خریداری می‌شوند و اورجینال و اصل می‌باشد.
محصولاتی که با برچسب «تحویل آنی» مشخص شده‌اند، به صورت خودکار و بلافاصله از پس از پرداخت موفق تحویل مشتری داده خواهند شد و سایر محصولات در بازه زمانی مشخص شده تحویل داده می‌شود.
با توجه به مجازی بودن کدها امکان ارائه مدارکی از جمله تصویر کارت، رسید، فاکتور و شماره سریال از سمت فروشگاه وجود ندارد.
مشتری متعهد می‌شود قبل از خرید از تطابق کشور (ریجن) اکانت خود و گیفت کارت موردنظر اطمینان کسب نمایید. در صورت وجود مغایرت کد خریداری شده توسط فروشگاه بازگردانده نمی‌شود.
از آنجا که گیفت کارت و محصولات تحویل به صورت کد، یک محصول مجازی می‌باشند و در هر لحظه امکان استفاده آن وجود دارد، به هیچ عنوان پس از تحویل کد امکان استرداد و یا تعویض آن وجود ندارد.
در صورت وجود هر گونه مشکل در کد دریافتی در سفارش، مشتری موظف حداکثر ۷ روز پس از ثبت سفارش، به فروشگاه اطلاع دهد. در صورت احراز وجود مشکل در کد، کد جدید برای مشتری ارسال خواهد شد. و پس از آن فروشگاه مسئولیتی در قبال منقضی شدن یا سواستفاده های احتمالی ندارد.
تبصره: در صورتی که تاریخ ردیم شدن کد دریافتی در سفارش، پس از تاریخ تحویل کد به مشتری باشد، کد بدون مشکل تلقی شده و هیچگونه تعویض و ارسال کد جدید به مشتری صورت نخواهد گرفت.
–تحویل کدهای تنها از طریق سایت امکان پذیر است و کدهای خریداری شده در بخش بروزرسانی‌های سفارش قرار می‌گیرند و همچنین به ایمیل وارد شده در فرایند خرید ارسال می‌شوند.

شرایط خدمات پرداخت ارزی

در صورتی که پرداختی از سمت فروشگاه انجام شود؛ مبلغ از حساب مجموعه کسر یا پرداخت در حالت تعلیق باشد، این پرداخت از سمت فروشگاه انجام شده محسوب می‌شود و پرداخت مجدد انجام نمی‌شود.
زمانی که پول از کارت‌های ویزا/مسترکارت یا اکانت پی‌پال و یا حساب سایر روش‌های پرداختی فروشگاه کسر شود، خرید اینترنتی انجام شده محسوب می‌شود. در صورتی‌ که پول از حساب فروشگاه کسر شود اما سایت موردنظر کاربر خرید را قبول نکند یا به هر دلیلی خطایی به وجود بیاید؛ مسئولیت پیگیری‌ کردن پول پرداخت شده با مشتری است و فروشگاه مسئولیتی ندارد.
برای خرید از سایت‌هایی که قوانین سختگیرانه‌ای برای خرید اینترنتی و تحریم‌های مالی علیه ایران دارند، پیشنهاد می‌شود مشتری اکانت جدیدی با استفاده از آی‌پی کشوری غیر از ایران و کشورهای تحریم شده بسازد و از اکانت جدید برای خرید قالب اقدام کند. در برخی مواقع هنگام لاگین کردن فروشگاه، اکانت قبلی مشتری بلاک می‌شود. در صورتی‌که هنگام لاگین کردن فروشگاه، اکانت مشتری مسدود شود، مشتری مسئول پیگیری و از مسدودی خارج کردن اکانت است.
کاربر مسئول ایجاد اکانت در سایت‌های مختلف است، مگر در مواردی که افتتاح و ایجاد اکانت پس از مراحل پرداخت صورت میگیرد.
در صورتی که خرید انجام شود ولی سایت مقصد خدماتی به کاربر ارائه ندهد یا کالای خریداری شده را ارسال نکند، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نمی‌باشد و پیگیری بر عهده‌ی کاربر می‌باشد.
فروشگاه روش انجام خرید‌ها را انتخاب می‌کند. برای مثال اگر سایتی هم درگاه پی‌پال داشته باشد و هم درگاه کارت بانکی، فروشگاه با توجه به ریسک‌های احتمالی با یکی از روش‌ها خرید را انجام می‌دهد.
پرداخت هزینه‌های کارمزد پرداخت و تبدیل واحدهای ارزی و مالیات مقرر در هر سایت بر عهده کاربر است.
مطالعه قوانین هر سایت و سرویس بر عهده مشتری می‌باشد و مشتری در صورت هر گونه مورد مشکل‌زا قبل از ثبت سفارش در فروشگاه، باید به اطلاع فروشگاه برساند.
فروشگاه از انجام پرداخت در سایت و سرویس‌هایی که خلاف قوانین کشور و یا موازین شرعی باشد، معذور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به قوانین و شرایط استفاده مراجعه کنید.