مقاله

اعتیادآورترین بازی های ویدیویی

اعتیادآورترین-بازی-های-ویدیویی

کدام آثار در تاریخ بازی‌های ویدیویی، بیشترین محبوبیت و میزان اعتیادآوری را داشته اند؟ با ما همراه باشید.

World of Warcraft

  

یکی از معروف‌ترین آثار MMO تاریخ بازی‌های ویدیویی و یکی از محبوب‌ترین آثار تاریخ این صنعت، بلاشک World of Warcraft است که با وجود گذشت سال‌های زیاد از عرضه‌ی ابتدایی، همچنان روزانه بیش از یک میلیون نفر این اثر را تجربه می‌کنند و طبق آخرین آمار، تعداد پلیر‌های ثبت شده این باز، نزدیک به ۱۳۰ میلیون نفر برآورد شده است.

 

Genshin Impact

بازی گنشین ایمپکت

معرفی بازی گنشین ایمپکت

دنیای جذاب، کرکتر‌های دوست داشتنی و فضای انیمه‌ای بازی، خصوصا برای گیمر‌های جوان‌تر و شرقی بسیار جذاب بوده و هست و اضافه شدن محتوای جدید و کرکتر‌های جدید، دلیل کافی برای تجربه‌ی مداوم این بازی به شمار می‌آید. با این که در چند ماه گذشته کمی تعداد پلیر‌های این اثر فراز و نشیب داشته است؛ اما همچنان ماهانه حدود ۶۶ میلیون کاربر به خود می‌بیند که عدد شگفت‌انگیزی است. در دسترس بودن این اثر روی تلفن‌های همراه، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که این اثر را به عنوانی محبوب و اعتیادآور تبدیل کرده است.

Fortnite

کی از بزرگ‌ترین نماد‌های دنیای بازی‌های ویدیویی در دهه گذشته و تاریخ این صنعت، یعنی Fortnite، به راحتی در لیست اعتیادآور‌ترین بازی‌های ویدیویی، قرار می‌گیرد. پشتیبانی معرکه‌ی اپیک گیمز از این عنوان و تلاش بی وقفه برای گسترش این اثر در شکل‌ها و حالت‌های مختلف، از مود‌های جدید گرفته تا آثار با حال و هوای دنیای LEGO در کنار اضافه شدن اسکین‌ها و محتوای اقتباسی از دیگر آثار محبوب، همه دست به دست هم داده‌اند تا هنوز Fortnite، سطح فوق‌العاده‌ای از موفقیت و محبوبیت را تجربه کند و خصوصا بین قشر جوان‌تر در دنیا، به اثری محبوب و اعتیادآور تبدیل گردد.

 

League of Legends

بسیاری دو اثر League of Legends و World of Warcraft را اعتیادآورترین بازی‌های آنلاین تمام دوران می‌دانند و تعداد پلیر‌های این دو اثر و زمان صرف شده توسط آن ها، خود شاهدی بر این مدعاست. تعداد پلیرهای این اثر، بالغ بر ۱۰۰ میلیون است و روزانه، بیش از ۵ میلیون پلیر همزمان به خود می‌بیند. این اثر سال‌هاست که به یکی از بزرگ‌ترین نماد‌های بازی‌های ویدیویی در بستر آنلاین تبدیل شده و از لحاظ زمان صرف شده توسط پلیر‌ها، شاهد صرف هزاران میلیارد‌ها ساعت هستیم که شگفت انگیز است.

 

Counter-Strike 2

عنوان Countr Strike را تقریبا همه‌ی ما به صورت مقطعی تجربه کرده‌ایم. این سری در طول سالیان رشد و پیشرفت کرده و یک دهه‌ای می‌شود که همواره در زمره‌ی محبوب‌ترین آثار استیم به شمار می‌رود و روزانه تقریبا یک میلیون پلیر را میزبانی می‌کند. مانند دیگر آثار این لیست، این اثر نیز به نوبه‌ی خود می‌تواند به شکلی غیرقابل کنترل اعتیادآور و جذاب باشد

منبع:گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *