مقاله

بازی های موبایل مورد انتظار در سال ۲۰۲۴

مورد-انتظار-موبایل-2024

سالانه تعداد زیادی بازی موبایل ساخته و در بازار منتشر می‌شود، اما همۀ آن‌ها ارزش بازی کردن را ندارند.در این مقاله چند بازی بسیار جذاب موبایل را که در 2024 منتشر میشوند را معرفی میکنیم.با ما همراه باشید

 Rainbow Six Mobile

Rainbow Six Mobile شامل همان ویژگی‌‎های جذاب و منحصر به فرد Rainbow Six Siege، از جمله گیم‌پلی شوتر اول شخص تاکتیکال درگیرکننده، در قالبی کوچک‌تر می‌شود. 

Assassin’s Creed Jade

Assassin’s Creed Jade قرار است بازی‌بازان را به چین باستان ببرد و یک داستان هیجان‌انگیز را روایت کند. یوبیسافت روی این عنوان موبایلی به طور ویژه حساب باز کرده و قرار است شاهد شخصیتی پردازش شده و یک «جهان باز» بزرگ و غنی باشیم. Jade به طور رایگان عرضه خواهد شد و هدف یوبیسافت در قبال این بازی، ارائۀ گرافیکی شبیه به عناوین کنسولی سری Assassin’s Creed است.

Valorant Mobile

بازی Valorant از شرکت Riot Games، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های PC است. این عنوان شوتر اول شخص آنلاین، میلیون‌ها پلیر دارد و در صحنۀ eSports نیز خوش می‌درخشد. از زمان عرضۀ نسخۀ رایانه‌های شخصی، گیمرها خواهان انتشار بازی روی پلتفرم‌های موبایل و کنسول‌های خانگی بوده‌اند و سازندگان نیز این فرصت را غنیمت شمرده و در حال توسعۀ ورژن موبایلی و کنسولی Valorant هستند.

Project: The Outcast

Project: The Outcast یک بازی موبایلی PvP با تم مبارزات رزمی است که از زمان معرفی، به لطف انیمیشن‌های روان و همکاری با بروس لی، توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. این عنوان که بر اساس سریال انیمه‌ای Hitori No Shita: The Outcast ساخته می‌شود.

منبع:گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *